بیشتر بخوانید:

معاشقه

بهترین روش معاشقه را یاد بگیرید

این مطلب برای زوجین و افراد بالای ۱۸ سال نوشته شده است و از دوستان زیر ۱۸ سال خواهش میکنیم این مطالب را مطالعه ننمایند. مثلا قبل از هر رابطه جنسی معاشقه  یکی از    اصلی ترین قسمت های رابطه جنسی می باشد. به طوری که خیلی از زوجین معاشقه قبل از رابطه جنسی را بیشتر از خود رابطه جنسی دوست دارند. ولی گاهی دیده میشود که زوجین مخصوصا آقایان گاهی این مهم را فراموش میکنند یا به علت عدم آشنایی با این موضوع لذت کافی را خود و همسرشان نمی برند.

بعضی از آقایان با پیش نوازی و یا معاشقه قبل از رابطه جنسی تا حدودی مشکل دارند.شاید خانم شان کمی دیر برانگیخته می شود و شاید هم خود آقا آنطور که باید نمی داند به استقبال رابطه جنسی رفتن چگونه است.
در این مقاله آقایان با مجله جزیره ها همراه باشید تا شما را با روش های رمانتیک و داغ پیش نوازیآشنا کنیم ، آنگونه که همسرتان از با شما بودن آنقدر لذت ببرد که گاهی خودش  پیش قدم شود!

     چگونه معاشقه را آغاز کنیم ؟

  • معاشقه قبل از رابطه جنسی

     

  • بدیهی است که اکثر خانم ها دوست دارند که گل از طرفهمسرشان دریافت کنند، یادداشت های عاشقانه و با مزه دریافت کنند، شب شام را با همسرشان بیرون صرف کنند و حرف های عاشقانه بشنوند. اما اگر خانم تمام روز را کار کند غیر ممکن است که رفتارش طوری باشد که بتوانید او را برانگیخته کنید پس راه چاره کجاست؟ فقط کافیست شب ها زمانیکه در خانه هستید در کارهای خانه کمکش کنید مثلا ظرف ها را شما بشویید این کار بسیار ساده است اما در عوض آنقدر در برخورد خانم تاثیر گذار است که خودتان نتیجه را خواهید دید.

  • روش بهتر برایبرانگیختگی و سرحال آوردن خانم این است که به صورت داوطلبانه و بدون اینکه خانم بگوید کارهای خانه را انجام دهید.  از او بخواهید که هفته ای یکبار یا هفته ای دوبار نظافت کامل خانه با شما باشد.

 

  • اگر خانمتان خانه دار است و تمام روز با فرزندان سروکله میزند چه خوب است به او استراحتی بدهید. کنترل بچه ها را در دست بگیرید آنها را بیرون از خانه ببرید و شام را بیرون صرف کنید تا خانم از شام پختن راحت شود. حتی اگر یک روز در هفته هم که شده حمام کردن بچه ها، و هرآنچه مربوط به انهاست با شما باشد. شاید با خودتان بگویید چه ربطی دارد بهمعاشقه و پیش نوازی اما مطمئن باشید اگر خستگی این کارها را به جان بخرید در عوض خانم تان آنقدر خلق و خویش ملایم و مهربان می شود که هر موقع به سراغش رفتید محال است نه بگوید و با شما همکاری نکند.
  • در این مرحله فیزیکی به اونزدیک شوید.یعنی کارتان را با یک بوسه لطیف، دلنواز و رمانتیکشروع کنید. با این کار جرقه ای در حس و حال فیزیکی و احساسی همسرتان خواهید زد.

 

  • به آرامی زبانتان را از لب هایهمسرتان به سمت گونه هایش و سپس نرمی گوش و در اخر گردن ببرید و در انتها مجدد به لبهایش برگردید. با این کارتان به همسر خود انگیزه می دهید که به شما اجازه دهد سایر نقاط حساس و لطیفش را هم ببوسید.

 

  • به سمتموهایش متمرکز شوید وبا موهای همسرتان بازی کنید. خیلی عاشقانه و با احساس موهایش را بین انگشتانتان حرکت دهید. بهترین زمان برای اینکار همان موقعی است که همسرتان خودش با موهایش بازی میکند.

 

  • اگرهمسرتان از شما خواست که پشتش را ماساژ دهید اگر بتوانید به طور صحیح اینکار را برایش انجام دهید تا حد زیادی استرس را از او دفع کرده اید.

 

  • حالا به سمتسینه های خانم بروید. لمس سینه ها نقش فوق العاده مهمی در پیش نوازی بازیمی کند. سینه ها خیلی زیاد در برانگیختگی آقایان موثر هستند. لمس سینه ها را محدود به همین قسمت کنید چرا که بیش از حد هم باعث آزار خانم و شاید هم بی حس شدن سینه ها شود. هر از گاهی حین رابطه هم می توانید سینه ها را به خصوص نوکش را به آرامی ماساژ دهید و دوباره به نحوی به خانم بفهمانید که مجدد  به سینه هایش خواهید آمد.

فقط کافیست نکات فوق العاده ساده این مقاله را انجام دهید آن وقت است که همسرتان برای همیشه موقع برقراری رابطه جنسی سرحال وراغب خواهد بود و خیلی زودتر از ان که تصورش را بکنید برانگیخته خواهد شد.

سخن نویسنده :

آقایون عزیز اینقدر از برانگیخته نشدن و به ارگاسم نرسیدن خانم هایتان گله نکنید. فقط کافیه یکم در کارهای خودتون بیشتر و دقت کنید. برانگیختگی همسران شما میتواند  ارتباط خیلی مستقیمی با ابراز علاقه و معاشقه قبل از ارتباط شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مناسبترین زمان معاشقه چه وقت است؟!

ناراحتی و درد خانم ها در حین معاشقه

تاثیرات تعداد دفعات معاشقه بر زنان

دانستن درباره مقدمات یک معاشقه خوب

غذاهایی که پیش از معاشقه نباید بخورید

نکات مهم نزدیکی و معاشقه با همسر(ویژه آقایان)

بهترین روش معاشقه را یاد بگیرید

معاشقه، چرا و چگونه ؟ ( ویژه متاهلین)

منبع : دلگرم